Tjoho, idag är det mulet!

Idag är det mulet, riktigt skönt. Ska ge mig ut på en långpromenad med Milo. Han har inte orkat gå så långt nu  när det varit så varmt så han behöver rasta av sig ordentligt!
Sen behöver jag fixa massa här hemma. Huset har förfallit av 2 anledningar...
1. Det fina vädret, man vill ju inte vara inne då!!
2. Toalettrenoveringar - orsakar kaos i hela huset och hanterkare spring omkring överallt och det ligger konstiga verktyg och material överallt så man vet lixsom inte var man ska börja plocka.

Kanskekanske sticker jag till Växjö en runda i eftermiddag. Skulle vilja kolla upp lite mer saker till lilla badrummet så iallfall det är klart till vecka 30 då min syster med familj kommer på besök.

Vi får se, men först...långpromenaden!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det är egentligen så att man tar ett rostbröd (inte rostat) lägger på såsen och äter, gärna tillsammans med skivad banan och keso- mums!

2009-07-05 @ 10:05:00
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Therése

Håller med dig...tjoho!

Kändes direkt när man vaknade imorse att det var svalare!

Hos oss är det molnigt och runt 20 grader!

Kanske skulle passa på att göra allt sånt där man ligger efter med ;-)

KRAM!

2009-07-05 @ 11:53:41
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0