sur

Idag är jag lite sur (fast bara lite så det knappt märks). Först fick jag ett mail från Tylö om att vår dusch inte kan levereras
förrens efter semestrarna tidigast för dom höll på att "ändra några detaljer". Antar att dom har haft många reklamationer kanske så det kan väl vara lika bra. MEEEN va ska vi dusch med så länge, för jag vill fortfarande ha samma dusch!
Vi har ju lixsom förberett för den och jag tycker den är helt supersnygg....få se om vi kan låna nått så länge...

Sen fick jag mail från kvik om att att handfaten var slut på deras centrallager. Då höll jag nästan på att bli jättesur men så läste jag att jag nog skulle kunna ha dom redan nästa vcka så det var ju inte så farligt.

När jag kom hem och hade busat lite med Milo och var svettig och läskig så tänkte jag fälla upp vårt nya parasoll och då har det gått sönder! *Grrr*

Så nu sitter jag är svettig och läskig och inget blir som jag vill och usch och fy. Vilka stooora problem va :)

Mötte grannen idag på lunchen när hon körde iväg och klagade över att det var så varmt så man knappt inte ens kunde
köra ner-cabbat för det var så varmt i säterna.

Dagens I-landsproblem......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0