Närmar sig sitt slut...

Mina två veckors semester närmar sig sitt slut. Imorgon drar jag, mannen och syster yster med familj till Göteborg för 2 härliga dagar på liseberg!! Ska bli jättekul. Hoppas på hyfsat väder och lagom långa köer.
När vi kommer hem på måndag kväll är vi själva igen, huset kommer att vara tyst som tusan efter att ha hela huset fullt med folk i en hel vecka.
Men både jag och mannen ska jobba så veckan kommer säkert försvinna iväg snabbt som tusan.
Badrumsarbetet kommer forsätta. Mannen har börjat foga och det blir jättenice, längtar sååå till det bli klart.

Nä nu måste jag sova, vi åker klockan 07 imorgon bitti så det är bäst att man får sig lite sömn.

Ha en fortsatt trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Önskar er två underbara dagar på Liseberg nu :)

Kram Therese

2009-07-26 @ 09:33:47
URL: http://tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0