Inte så roligt...

Känner att mina inlägg kanske inte är sveriges roligaste just nu. Mest badrum. Men det går lixsom inte att visa nått annat här hemifrån för här ser lixsom ut som kriget överallt och jag fixar och trixar inte med något eftersom det ser ut som det gör, man blir lixsom inte sugen på att lägga på nya vaxduken jag köpte för ett tag sen när det är kaos i hela köket...
Men här kommer iallfall lite uppdateringar om vad som händer i badrummet...
Först kletades det in med någon grön sörja sk tätskickts primer...



Sen efter det blev badrummet grått...oxå någon form av tätskickt..


Här ser ni ingången till badrummet..                                  


          
           Här ska vi ha handfat på varsin sida av den lilla väggen.


Vår pyttelilla fönster...det kanske blev lite väl litet...men nu är det som det är :--)

Det var allt om badrummet det....nästa vecka ska det börja kaklas, ska bli såå spännande!

Fick för övrigt en bokleverans från adlibris idag. Nu har jag så jag klarar mig under 2 veckors semster :)

         

Och så till sist...mitt kvällsmål! Mumsfillebabba!


Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Åh vad gott med jordgubbar och glass. Snart får jag oxå äta några, tjoho.



Badrummet kommer att bli kanon. Är jättespänd på kaklingen i nästa vecka.



Stor kram och trevlig helg stumpan!

2009-07-10 @ 04:58:42
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0