en liten hall...

Renoveringen/ombyggnaden av badrummet nere innebär oxå att vi får en liiiiten minimini hall som måste målas och fixas.
Det blir vita väggar och samma askparkett som vi har i köket/sovrummet/trappan/dressingroom. För att piffa upp det hela lite tror jag att jag ska köpa någon form av wall stickers och sätta upp. Gillar ferm-living´s olika varianter...här kommer mina favoriter..

         
                    

vet inte om det blir någon av dessa,  kartan kan jag inte ha för den är för stor, gillar fågelburarna skarpt men även dom andra birdsen....blir nog kanske snyggast om jag har en ljusare variant istället för svart..
hmmmm tål att tänka på! Snygga är dom iallfall

Kommentarer
Postat av: Therése

Ja, dom var ju jättefina allihop!

Usch, va svårt det är när man ska välja nåt sånt där, får alltid sån beslutsångest! :-)

Men mina favoriter är dom ljusa svalorna(?) och fåglarna som sitter på grenen!



Njut ordentligt av U2 i Göteborg nu ;-)

Kram Therése

2009-08-01 @ 13:22:25
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Liw

Hej



Back on track, ska svara på din fråga om maskrosen, den köpte jag på tradera, men jag har sett tt den finns på etsy.com också =)



kram

2009-08-03 @ 13:53:24
URL: http://hilleshog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0