Det har inte med inredning att göra men...

vet ni vad, man kan tro att det jobbigaste som finns är att inte bli gravid fast man vill. Jag och min man har hållt på i över 4 år nu.
Men vet ni vad som är ännu värre än just det att inte bli gravid, det är att gå upp i vikt (blandannat med hjälp av sprutor hormoner och annat) och att folk TROR att man är gravid. Var precis ute och gick med Milo och träffade på en lady som jag inte känner men som bor i området och oxå har en valp. Vi pratade lite och så hux flux så sa hon, va duktiga ni är som är ute och springer du och din man (vi sprang igår), ni har väl precis fått barn!!!! Ehhh, nä sa jag. Shit va hon skämdes! Kunde hon gått ha!
Okej det är givetvis inte värre än att inte bli gravid...men det är ganska jobbigt, folk tror stup i kvarten att jag är gravid, ibland säger jag rakt ut att nä det är omöjligt du eftersom jag är i klimakteriet för tillfället (vilket är sant) och då tystnar folk ganska fort. När det gäller kvinnor, vikt och graviditet så är det fritt fram att anta vad som helst, ibland har jag lust att göra en t-shirt där det är en pil mot magen och så kan det stå. HÄR BOR INGEN BEBIS, JAG ÄR BARA LITE TJOCK.
Blärk, nä nu struntar vi i det och tänker på nått annat kul, som att stryka, för det ska jag ställa mig och göra nu :)

Kommentarer
Postat av: mamman

Japp visst är det så att man får säga vad man vill när man tror någon är gravid????



Usch de frågorna har man fått till leda.



Tänker inte fråga, jag tror du avslöjar när du är mogen för det.



Kram o lycka till

mamman

2009-07-13 @ 12:16:08
URL: http://www.babyonskan.wordpress.com
Postat av: Sara

Stumpan :( Snart är det din tur och då får du trillingar :)

2009-07-13 @ 18:09:25
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad jobbigt för er. Jag kan inte föreställa mig hur det skulle kännas. Hoppas ni blir med barn snart!

2009-07-13 @ 19:02:27
Postat av: Åse

Folk kan verkligen vara taktlösa och plumpa i sina kommenatarer. Jag känner inte alls till er historia med "barneriet" men jag hoppas för allt i världen att det blir er tur snart!



Kram

2009-07-13 @ 21:38:10
URL: http://didriksson.wordpress.com
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Å jag med, håller alla mina tummar för er. Kramar Sofie

2009-07-18 @ 16:19:26
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0