Det händer nått kul....(dock kanske smärtsamt)...

när jag var ute och sprang idag. När jag hade varit ute sisådär 20 minuter så kom en tant följt av en herre och cyklade förbi mig (typ i 50-års åldern). När mannen var jämsides med mig vände han sig mot mig på cykeln, sträckte ut sin hand och frågae om han skulle hjälpa mig lite. Nätack sa jag (eller kanske mer stönade fram för jag var rätt trött) jag klarar mig nog och skrattade lite, då skrattade han samtidigt som han började förlora balansen och ooops så körde han rakt in i en lykstolpe, ramplade omkrull och skrek typ "aj som in i helvete", jag vände mig om och då låg han på marken i gräset med solglasögonen på tvären och försökte ta sig upp, OJDÅ sa jag, det där såg smärtsamt ut och så joggade jag vidare :-)
Hans fru bara fortsatte och cykla vidare, fick känslan av att hon var lite sur :)  Han tyckte nog mest det var pinsamt (OCH smärtsamt). Själv fortsatte jag och jogga och tyckte det var jättekul (skadeglädje) så jag flinade mig hela vägen hem :---)

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha det var ju en liten rolig händelse :-)

Ja, frugan var väl sur över att han flörtade med unga tjejer, så då tyckte hon kanske att han gott kunde ligga där och ha ont :-)

Ha det så gott!

Kram Therése

2009-07-02 @ 23:58:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mandragora

HA HA HA HA HA!

2009-07-03 @ 18:24:52
URL: http://shakti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0