Dax att börja ladda frysen..

På söndag kväll kommer syster yster med familj, dom stannar i en vecka så då blir det till att leva storfamilj. Igår började jag med operation "ladda frysen". Blir mest kakor :-)  Första kakan ut var kärleksmums. Måste säga att jag är väldigt nöjd med resultaten, jag brukar alltid få till platta, torra eländiga kreationer. Men testade ett nytt recept igår och dom blev saftiga höga och fina (tillsatte lite extra kako för jag gillar dom mer när dom är lite mörkare).
Andra bakverk jag tänkte göra i veckan är kanelbullar, cookies, morotskaka, kolakaka och så någon muffin. Då ska vi nog klara oss. :--)



     

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh, här var mycket att läsa ikapp (kul)!

Trodde att jag skulle hinna med detta under dagen, men har haft massa annat att stå i!

Tittade till på klockan nu...oops!

Nog dax för sängen tror jag ;-)



Stog också och bakade för fullt för att ha med till Danmark-semestern.

Kruxet är att det tar slut så HIMLA fort i denna familjen (bakat går verkligen hem kan jag ju säga) ;-)



Så tråkigt med det där inlägget du hade angående om era försök att bli gravida.

Att folk inte kan tänka lite innan dom häver ur sig saker ibland!

Men hon måste ju verkligen har skämts, det förstår man ju.

Men jag har också fått den frågan om jag är gravid, när jag inte varit det...och det är inte så kul (jag vet!)

Men jag håller mina tummar för att det ska gå vägen för er ;-)

Kram Therése

2009-07-15 @ 02:49:39
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0