Vi gjorde en deal....

Idag på morgonen sa min man att idag får du jäkla sätta lite fräs och inte bara sitta vid datorn, annars kommer vi inte hinna med allt vi ska göra...och så GAV han mig bloggförbud (precis som om han har makten över mig och min dator) :-)   Okej sa jag...jag lovar att itne öppna min dator OM inte du snusar idag heller....IT´s a deal sa han och så körde vi igång....under en timme frågade vi varandra säkert 10 gånger om jag startat datorn eller om han stoppat in en prilla (han var ute och bytte däck, jag inne och julstädade gästrummet). EFTER den där timmen gått kom han dock in och frågade vad jag gömt hans snus och sen var det kört för hans del. Jag väntade iallfall 2 timmar till innan jag satte mig vid datorn, nöjd över att jag vann det stora och viktiga vadet :-)
Nu ska jag snart till IKEA och köpa lite faktum stommar och knåpa ihop ett sideboard till köket, måste bara ragga lite bärhjälp då mannen inte längre befinner sig hemma :)

VS    

Kommentarer
Postat av: Åse

Hmmm, jag känner igen det där :) Bra att du vann!

Kram

2009-12-06 @ 16:01:24
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Sara - Thaison

hihihi jag kan se mig M framför mig när han först på morgonen säger till lite lätt på skarpen och sedan kommer in med svansen mellan benen.hehehe.



Saknar dig vännen!!!!

2009-12-07 @ 03:21:43
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0