Upphängt

Idag har det varit fullt upp. Jag och min gamla far skulle åkt till Malmö igen men efter att ha kollat på nyheterna och hört om snökaos ändrade vi taktik och åkte till Växjö istället :)
Lite julkappar och annat inhandlades.
Väl hemma forsatte jag att städa (mannen var i full gång).  Och nu jäklar så är fanken hela huset julstädat, sååå skönt :)
Imorgon ska det pyntas och fixat.
Jag har även hunnit med att stryka och hänga upp lite julgardiner så jag tycker minsann att jag känner mig rätt nöjd med den här dagen.


Kontor

Sovrum

Kök (älskar det här jultyget som jag köpte ifjol på Åhlens)

Gästrummet (ska renoveras lite nästa år, nu är det mest bara hopplock där inne och det finns lixsom inge
harmoni :-) )


Imorgon kväll kommer syster yster med make och barn. Så då går startskottet för en vecka med mycket god mat, massor familj och förhoppningsvis lite klappar :-)

Kommentarer
Postat av: Åse

Wow, här var det julpyntat värre, helt fantastiskt! Jag får julkänslor bara jag tittar på bilderna.



Ha det bra!

2009-12-21 @ 08:16:24
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Lotta

Åh så julfint du gjort!!!

I år blir det inte så mkt juligt hos oss.

jag vet inte varför, men jag har inte orken detta året för att greja så mycket som jag brukar:(



Jag njuter av mina bloggvänners bilder istället;)



kramis

2009-12-21 @ 18:59:20
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Åh såå mysigt! Riktigt juligt!



Svar; Tidningsstället heter Magazine Rack och är från Kartell.



Hoppas ni får en underbar jul! Kram Emmy

2009-12-21 @ 22:21:17
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0