Trist

Mitt bloggande nu är under all kritik. Det hinns bara inte med just nu. Det är så mycket som ska fixas inför julen..Idag är mannen iväg och spelar poker och jag skulle egentligen ha städat tvättstugan MEN JAG ORKAR INTE.
Istället ha jag krypit ner under två filtar och smågluttar på På spåret.
Jag måste snart gå ner och slänga in lite mer ved i kaminen men det verkar så himla jobbigt just nu :)
Tror jag ligger lite här och gosar ett tag till, lovade min man i ett svagt ögonblick att jag skulle hämta honom kl 00.00 och just nu förstår jag inte varför jag var så dum, kommer somna innan dess och hoppa in i bilen 20 i tolv och köra typ 1 mil och hämta honom på kalla hala vägar känns sådär.....men men..

trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Åse

Vi tittade också på "På spåret", frågorna var riktigt svåra den här gången.

2009-12-18 @ 21:07:31
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0