skitdag!

Idag har jag haft en skitdag, jag har varit på jättekonstigt humör och har bara velat be all dra dit pepparn växer typ....trevligt va :-)
Nu efter en rask promenad med Milo känns det ....inte alls bättre faktiskt..och inte lär det bli bättre av att jag ska till IKEA och shoppa där det förmodligen lär vara en hel annat folk som oxå vill shoppa...och som jag kommer reta mig på.
Egentligen borde jag bara dra nått gammalt över mig men det har jag inte tid med.....
Jag tänker iallfall ställa mig och diska nu...kanske känns det lite bätre efter det...kanske inte...men jag testar och ser vad som händer! :)


Kommentarer
Postat av: Åse

Usch för sådanan dagar, jag brukar städa då!

Kram

2009-12-07 @ 22:06:53
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Sara - Thaison

oups här var vi sura... bäst man passar sig..



kraaaaam

2009-12-08 @ 13:49:14
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0