Mysig morgon..

Idag steg jag upp tidigt, tycker det är så mysigt när huset ligger i mörker och man tänder upp liiitegrann för att få en liten myskänsla, tänder en brasa och så blir allt så himla skönt.
Började morgonen med att rensa lite i tvättstugan som är förmiddagens städobjekt. Nu har jag en liten paus och käkar frukost. Mannen ligger och sover och jag njuter av min frukost och svag svag julmusik på i bakgrunen.
SR har en webradio kanal som heter SR bjällerklang. Den funkar finfint :)

Önskar er alla en härlig start på lördagmorgonen.


Kommentarer
Postat av: Åse

Åh det låter som en underbar start på dagen, själv jobbar jag hela helgen, men sedan är jag ledig flera dagar i rad och det ska bli sååå skönt!

2009-12-19 @ 17:37:04
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Åse

En Kitchen aid är verkligen inte fy skam heller!

2009-12-19 @ 19:20:15
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0