sommarvärme!

Sommarvärmen verkar ha hittat till småland igen. Vi har helt ljuvligt väder! Har precis legat ute och slappat lite i solen.
Funderar på om jag ska sticka en sväng till IKEA men jag orkar inte känns det som...
Hittade den här söta weekendväskan som jag tyckte var rätt läcker :)

      

Den här kudden var lite rolig oxå...skulle jag kunna tänka mig investera till min lilla hund som snart inte är så himla liten längre....(finns i svart oxå)

             
och den här krukan tyckte jag oxå var nice..när all renovering är klar här hemma så ska jag försöka fixa till mina fönster lite..ser för jäkligt ut. LIte nya krukor, blommor och annat behövs...men men...en sak i taget!

                                          

Kommentarer
Postat av: Frida

Väskan var riktigt kul!

2009-08-07 @ 09:23:46
URL: http://husmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0