oj!

Ingen blogg sen i fredags..det var ovanligt för att vara mig. Har njutit av fint väder blandat med kräftskivor och grannfester och så massa motion och lite annat smått och gott.

Dagen började flitigt...steg upp 06 och avverkade 20 min på crosstrainern innan jobbet.
Jag ska se om det är möjligt att gå ner 6 kg på 2,5 veckor. Började i lördags kan man säga och har redan gått ner 1,5. Men det lär ju avta. Jag äter 1300 kcal om dagen och om jag har tränat hårt så kommer jag nog att äta lite extra...följer viktklubben på Aftonbladet vilket jag gillar och det har funkat för mig förr. Där "får" man dock inte gå ner mer än 1 kg per vecka men men.

Jaja, det var allt om det...på inredningsfronten och i badrummet då går det framåt...nu är handfat och sånt istallerat så nu kan man göra följande saker:

1. uträtta sina behov
2. ta ett bad eller en dusch i badkaret
3. tvätta sina händer och borsta sina tänder.

går fortfarande inte att sminka till sig och fixa håret och sånt för vi har inga speglar ännu.
Ska ta lite bilder sen men nu ska jag ta min lilla hund ut på en promenad/joggingtur.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0