Imorgon bär det av...

till El Stockholmo.....det ska bli kul för det var länge sen jag var i huvudstaden...
2 dagar full rulle har det varit här i Västerås...Idag har vi varit i Skultuna och badat och besökt deras fabriksförsäljning dom har där (Iitala blandannat), tyckte inte det var nått att hänga i julgranen..tyckte det var dyrt!
Jag har fakitskt inte köpt något till huset dom här två dagarna bara lite kläder till mig själv...och så har Milo fått en ny hund-godis burk :--)

Nu ligger jag här ute i syrrans garage (inte så farligt som det låter för det omgjort till extrarum) på en tjock tjock luftmadrass. Mamma har svikit mig och lagt sig i soffan för hon har ont i axeln...

                                  NU SOVA, I MORGON STOCKHOLM!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas ni får en riktigt härlig dag i huvudstaden ;-)

Och att vädret är skapligt!

Kram på dig!!

2009-08-15 @ 12:57:29
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Linas inredning

Vad synd att du inte hittade något i Skultuna. Jag var där rätt ofta när vi bodde i Västerås och ibland hittade jag inget, ibland hittade jag massor :) Hoppas du får det roligt i Stockholm!

2009-08-17 @ 10:58:28
URL: http://linasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0