Stampa gärna på mig....

Imorgon innan vi kör och hämtar valpen och kör hem till småland tänkte jag stanna och köpa en pappelinamatta till köket.
Jag har varit helt inställd på att köpa en SVEA vit/metallic men nu har jag tittat lite på MAX som är ljusgrå/vit...den skulle oxå funka fint i köket.
Fast MAX finns ju i vaxduk oxå så jag skulle kunna köpa vit matta och köpa MAX som vaxduk :)
Vilka bekymmer man har :)
Jag tror iallfall att jag vet att jag ska ha storleken 70X400 :)

                  Plastmatta Max         Vaxduk Max

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Skall ni hämta valpen i morgon?

Underbart!

2009-04-04 @ 22:36:32
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0