på väg till Ikea ännu en gång...

Så snart mannen kommer hem från sin träning så tänkte jag smita bort till Ikea igen. Behöver lite mer tyg plus att parasollet ska införskaffas...det blir ju det här (inklusive nät om dom har)

 


Jag är ju som jag tidigare nämt sugen på den här stolen, mannen kände lite sisådär inför den så jag får se
köper den eller gör som min man vill :)

                

Tror att den skulle göra sig fint på min altan...ungefär här! Solstolen som står där nu har bara mellanlandat där
på väg till sin riktiga plats (som jag inte riktigt vet var det är än)

          

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh det parasollet vill jag också ha! Superpraktiskt med det där nätet till också. Jag HATAR myggor:P

2009-04-28 @ 09:00:30
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0