På ett hotellrum i Helsingborg...

Sitter ensam på ett ganska fult hotellrum i Helsingborg.....har varit ute och käkat och tagit en öl med kollegorna men
jag är trött så jag och 2 av killarna gick hem tidigt. Stannade vid pressbyrån och köpte senaste numret av Hem ljuva Hem, en cola light och lite godis som jag tänkte roa mig med innan jag somnar.

  Så här vackert är mitt hotellrum...

 
snygga gardiner :-)

 
  Världens minsta säng och ganska ful hotellkonst..

 
  Min utsikt...ja just det, har utsigt mot ett konferansrum....

 
 Minibaren

 
  Helt okej vitt badrum,  det enda är i rummet som är typ ickefult :)

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Det var ju inte allt för snyggt det där hotellrummet. Men jag hoppas att du har det bra i Helsingborg!

2009-04-20 @ 22:57:37
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0