Och idag så var det slut..

på påsken och allt frossande. Det är konstigt vad man tillåter sig själv att äta bara för att det är några dagar som vi kallar påsk! Jag har frossat som aldrig förr dom senaste 2 veckorna egentligen. Det började med min födelsedag och sen har det lullat på så. Vi har rätt många konsulter hos oss på jobbet och dom gillar och bjuda på godis (vilket vi uppskattar enomrt) :-)

Men nu jäklar får det vara bra med vardagsfrosseriet så idag drar vi åt svångremmen hemma hos oss, eller iallfall jag :)
Inget godis förräns på fredag (har redan besämt att jag då ska äta Marabou Mjölkchoklad)

Wish me good luck :-)

           

   

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Lycka till!

Jag har också mumsat. Förvisso inte frossat men ätit något var och varannan dag ... en påskbakelse där, en bit kladdkaka där.



---



Det är kul att träna med klicker! Hundar brukar fatta galoppen direkt!

2009-04-14 @ 15:15:29
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0