no place like home...

Jag lixom många andra tycker det är snyggt att inreda mitt hem med bokstäver i alla dess former.
Tyvärr tycker jag det är hutlöst dyrt!!  Så jag köpte helt enkelt billiga bokstäver på panduro. Tror dom kostade 16 kr styck och sedan lät jag min svåger spraymåla dom på sitt jobb...och då blev det så här när jag satte den på ena tavellisten i köket  :)

    

    

Nästa projekt är att måla om alla RIBBA ramar från IKEA. Min svåger tog med sig en igår och testade
för att se ifall det blir bra. Jag är innerligt trött på denna trista vägg men jag vet inte rikgtigt vad jag vill
göra med den ännu så den får vara så här ett tag till. Tänkte iallfall att men vita ramar istället för svarta så
blir det lite annorlunda :)
Kanske lite väl vitt men jag får väl slänga in nått annat där...kanske nått rosa... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0