Dagen som gått...

Idag har det varit en riktigt skön dag. Började med en liten promenad med Milo redan halv åtta....
Sen hämtade jag upp min svägerska vid halv tio och vi körde iväg på en liten shoppingrunda light. Köpte inte en endaste inredningspryl utan bara lite smågrejer till mig själv, en kjol, ett par baslinnen och t-shirt, varken dyra grejer eller vidare roliga mer måste-ha grejer...
 
 
och så lite vanliga linnen som man typ kan ha hur många som helst av...

   

Vi var väl hemma igen vid halv två och då höll min man och min svåger på med att måla utemöblerna. Dom satt ute i den gassande solen på södersidan hemma hos oss. Jag och Svägerskan satte oss i varsin brassestol och slappade och läste lite...Sen huxflux hämtade min man en skivstång och sen gjorde han och jag massa övningar och sen powerwalkade jag och min svägerska en sväng..
Efter det hem städade jag nedanvåningn på huset där Milo mest är och alltså där det blir mest skitigt...
Sen grillade vi alla fyra idag igen och spelade Gin Rummy OCH så gjorde jag choklad fondue, hittade supersmarriga jordgubbar..det var sååååååå gott.
Nu ligger jag här i sängen och mår ganska så illa...mannen ligger brevid och snarkar och Milo ligger i sin bur och gör samma sak :)

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Din dag låter härlig, det är så lockande att läsa om andra som kan sitta ut i vårvädret. Här är det inte att tala om.



Chokladfondu är min favorit, och jordgubbar...



~Livet i byn

2009-04-19 @ 10:16:37
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0