Bestämt mig...

Jag har bestämt mig för att det blir nog det svarta tyget till altanen iallfall. Dels så tycker jag nog det är snyggare till huset, och så är det ett lite kraftigare tyg.
Min kloka syster påpekade liksom någon annan att det kommer blekas i solen och det är ju korrekt, meeeeen om man känner mig väl så lär jag ändå ha tröttnat på det tyget efter den här sommaren så kan jag göra ett nytt till nästa år :)

        

 
Just nu sitter jag i skuggan på stora altanen, har suttit lite på lilla i solen och läst men det ble så varmt så flytta över mig hit, Tror jag ska slänga i mig lite sallad OCH så kom jag ihåg att mina vänner Ben&Jerry ligger i frysen oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0