Benen hettar...

Alltså jag blir helt supervarm om benen när jag har datorn i knät...Min laptop är en 17 tum:are så den är ganska så stor...
Nu MÅSTE jag köpa en sån där Laptop bricka eller vad det heter eller smälter jag bort...
Visste att det fanns en liten dyrare variant som jag har sett på bosign.se och som dom även säljer på tex designtorget..
Meen visste inte att dom hade en billigare variant på IKEA. Den tror jag att jag ska testa först :)


  Dyrare varianten från Bosign.seBilligare varianten från IKEA

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

jag har löst d genom att ha en kudde emellan, funkar lika bra =)

2009-04-04 @ 22:27:30
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0